Annandagjul

Hejj !
Annandagjul kunde verkligen inte slutat bättre. Först blev det lite bandy på plan i ungefär en halvtimme, sen hem, på med "finkläna" och i väg till leksand. jo men visst, det är ju Leksand- Almtuna jag pratar om :D åkte med turbo dit och hem, när vi kom dit var vi lite sena och bara en halvtimme kvar till match. In i klacken till sandra och addis. Matchen började bra och Leksand ledde efter första perioden med 1-0 . Målet gjordes av Pi-ed. Han hyllades med frankrikes nationalsång från klacken. När Andra började gjorde Pi-ed även 2-0 med assist från den tillbakakomne Houkko, som även fick sätta 3-0 bakom Almtunas målvakt Sebastian Jonsson. 4-0 gjordes av Eric Johansson och så slutade matchen. Mycket härlig match och skapligt med folk i arenan. Hela sittplats var med och sjöng, det var skapligt mäktigt :O :D . Eddie höll nollan, och var bäst som vanligt. Eddie showade loss lite för oss när vi hyllade honom med vårat "EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE LÄCK!" han är king på att dansa :D xD
Sebaste nytt är väl att leksand sparkar Manne Fredriksson och har köpt Rögles målvakt. Vi får se vart det leder. hoppas det leder till något bra :D

Efter matchen köpte jag leksandsskor till mig, bror och jason. de var lagomt snyggaaa :D sändri köpte oxå sig ett par, hä sitter fint. Ullman var matchens profil och jag tog ett arena magasin till dig frida! :D


Nåväl, jag har ju inte skrivit så mycket nu, men nu har jag ju faktiskt fått en laptop i julklapp så nu blir skriva av , haha :D
jag blev så glad när jag öppnade det stora paketet som det stod god jul ida på och där  fanns en bärbar dator. TACK MAMI OCH PAPI<3
Härligt med lov nu i tre veckor och hädan efter fram till vecka 13 är jag ledig på måndagar. det sitter riktigt fint !

nej nu blir det nog lite sims tror jag.

hare fint

// ihda


kramkalas efter segern mot Almtuna.
jag måste säga att bilden är en favis



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0