känn ingen sorg

hejs,
sitter i datasalen och lyssnar på håkan hellström, där av dagens rubrik. känner mig inte på topp alls idag. kände i morse hur jag verkligen inte ville gå till skolan. men jag gick dit i alla fall, det lönar sig inte att skolka. speciellt inte på gymnasiet, okejokej, det närmar sig jul, men i alla fall, är man sjuk en dag så missar man hur mycket som helst. men idag på traktorteorin ville jag verkligen bara lägga mig ner och sova och sova bort hela dagen.

I alla fall så har dagen idag bestått av traktorteori, som bara går värre och värre för varje gång jag gör det, anatomi på djurkunskapen som var verkligen roligt eftersom min lärare hade med sig båda sina hundar, jack russel terriern Sally och jämthunden Lotus ;D haha lite ovant att säga Lotus till en jämthund och inte en schillerstövare. naw, jag saknar lotus <3 på sally och Lotus fick vi klämma och känna om vi kände deras höftben och liknande. ganska intressant, jag kanske ska blir hundexpert ? nja jag får se hur det blir med den saken :)
efter lunch blev det traktorkörning med några i klassen. det fick rätt så bra, körde med släp idag, skulle backa och det gick ju som det gick. haha läraren sa åt mig "om du har lätt att bli arg så råder jag dig att gå ut och ta några djupa andetag, för det här är ett helvete. " hahaha, ja jag och mitt jävla temperament. några djupa andetag var det som behövdes. men det hjälpte inte speciellt mycket, att backa med släp är fortfarande ett helvete.
efter traktorkörningen så gick jag hem till masn igen och passade på att tvätta medan jag väntade på att tiden skulle gå . om mamma ser det här borde hon vara stolt över att jag tvättar och städar rummet :D hahah för jag är ju så liten fortfarande (A)

anyhow så det ljusa den här dagen är väl det att jag trots allt träffade eddie läck i fredags, och det lever jag fortfarande på. det är nog det bästa som hänt mig kan jag tro. fy fan :D
nästa gång ska jag be honom posa min och fridas pose ;) då ska jag pimpa mitt rum med det kortet.
PIMP!


nej nu tror jag att jag ska skriva min önskelista och skicka in till tomten. hoppas jag varit snäll nog för att han ska ge mig en leksandstjocktröja :D


ppppimp
// ihda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0