sicksicksick

hejj, sitter hemma hos mamma och pappa nu och är sjuk ! Halva masen är sjuk ganska mycket på grund av Malin och Frida. men det sitter fint att vara hemma och bli lite ompysslad. Åkte hem idag efter middagen och trodde först att jag missat bussen från rättvik, och just när jag var i full sjå med att ringa broder och säga att jag missat bussen så kom den :) snösnösnö i rättvik och det blir bara mer och mer. blir kanske en jättevit jul i år. TUMMEN UPP!
Anyhow så underhöll gustav mig med att ringa när jag var i söderås och la inte på förrän jag var i karlsbyn, det vill säga nästan hemma. TACKTACKTACK! jag hatar att åka buss.
på tisdag får jag nog inviga mina nya täckbyxor. vi ska åka stjärtlapp i slalombacken i rättvik med jouren. hahah :D vi får se hur det slutar.


Matchen i måndags mot huddinge slutade 9-2 till Leksand. Dock dålig med drag i klacken, men under mitten på andra så drog alla i gång. magkänslan kunde inte vara bättre :) i tredje blev Jackman skadad och fick ett matchstraff på köpet ! fanfanfan om han är skadad tills i morgon :O Efter matchen pratade Eneqvist och Johansson om matchen. Eric Johansson pratade engelska, han har ju lite svårt med svenskan. men vi gillarn ändå! två mål gjorde han också :D
Jag, Frida och rebecca gick utanför arenan för att vänta på Erica så vi kunde gå ner till tåget. och vem kommer inte haltandes förbi oss om inte Ric Jackman! han såg rätt arg ut, så jag avstod i från att be om autograf och bild. kanske bäst så. jag skulle då inte vilja ställa upp på något sånt efter att ha fått ett matchstraff och blivit skadad.
Matchen slutade i alla fall 9-2 till leksand. det är bra :D
OLE OLE ÅH LIF OLE
STACKARS LILLA HUDDINGE
LIF OLE!

I morrn är det Leksand-Aik och jag ska INTE dit. en massa ledsen i ögat jaaa! jag får väl följa matchen på tv. Eddie måste storspela och visa fjollträsk vilken stokholmare de går miste om ! Det går ju rykten om att hela black army och en massa annat folk ska åka till leksand för att slåss. de har pratat om det på nyheterna hela veckan. Jag gissar att det blir mycket poliser i ejendals. Det lär nog bli samma gamla historia som det blev när leksand mötte aik på borta plan. En massa glåpord och liknande mot Janne Houkko. Tur att grabben inte tar åt sig. Tur att han har humor. jag menar vilken hockeyspelare skulle driva med sig själv så som Houkko gör? fan ingen.
På lördag är det Lucia och söndag kanske det blir lite julklappsköp med bror och mamma. får se hur jag mår då.



iiih, jag kollade på introt sen kvalserien förra året och jag kan inget annat än rysa. jag börjar nästan gråta. VI SKA TILLBAKA. det är bara så !
vi är en hel masarmé vi är stolta vitablå!


inget går upp mot lite Stiko Per Larsson i hightechlurarna när man är sjuk.

snart lov, det tackar vi för

hejdå
/ ihda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0