onsdag

HEJ!
två dagar kvar till lovet och just nu kan ingenting vara bättre. traktorkörningen i går gick bra och jag klarade nyss första delen på traktorteorin. jag känner mig mycket duktig ! :D
idag slutar jag kvart över 1, i morgon halv två och på fredag kan jag ta kvart över 11 bussen hem :d sen äre äntligen looooov :D ska bli så skönt.

sitter nu i en datasal och har ingenting att göra i och med att jag maria och mikkiz är bäst som är klar med allt :D muhaha, har setat och försökt få gordkänt på traktorteorin och nu sista gången jag provade så fick jag godkänt :d mycketbra :D:D

idag äre en vecka kvar till julafton och två veckor kvar tills nyår med the snusks , thats nice :D


nu ska jag kila och äta lite mat sen gå på idrott och ha friskis och svettis.


tack och hej leverpastej


// ihda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0