tisdag

hej !
sitter nu hemma med min laptop och följer leksand-oskarshamn över nätet. just nu leder leksand med 4-0.
bornhammar, hägglund, eneqvist och johansson är målskyttarna. skulle sitta fint att vara i leksand nu. men har man ingen skjuts så har man ingen. menmen, troja på måndag och då hoppas jag verkligen att jag får åka. eddie fyller ju faktiskt år då (hahah eller  hur jag är värsta stalkern) så jag måste ju in i klacken och sjunga för han :)
slut på första perioden nu. hoppas på fler mål i andra och tredje.
¨får väl se hur det slutar.

nyårsafton i morgon. den firas med snuskvännerna i johannas lägenhet. jag hoppas verkligen att det blir en bra kväll i morgon. längesen jag träffade bea óch elin nu, det går alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses nu när jag bor i rättvik för det mesta. men ska bli riktigt roligt att träffa dom igen. lite mys med god mat och julklappsutdelningar,


nejnu blir jag lite less och avis. frida är i usa och har varit på nhl match i fredags. nu sitter hon väl på nått flott hotell och glassar. kom hem me miss you!



nu ska jag gå och göra någonting nyttigt för en gång skull. kanske plocka i diskmaskinen?

hadebra
// ihda
jag är en superstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0