torsdag

hej ! sitter nu och gör lite photoshop bilder med maria  :* har bara engelskan kvar idag och sen slutar ja för dagen,. då blir det städ och packa för att åka hem i morgon  sen är det äntligen loov :D det ska bli så sjukt skönt :)
hemma blir jag datalös och kan nog inte skriva my blogg. haha like anyone cares :P

så därför skriver jag god jul nu så


GOD JUL :D


haha, julshowen i går var helt sjukt rolig och jag skrattadeså att hela aulan hörde mig :D ,hah. men den slår verkligeninte våran julshow förra året i nian. den var ju kiing, speciellt erika på skidorna och tessan i gymmet :D



förresten så ringde mamma nyss och sa att jag fått en kusinbarn *:D yay grattis jenny :D:D:D:D
thats niccceee :D

nu ska jag maria och elin gå och äta julmat i matsalen.


pusshej, jag suger på photoshop

godjul / ihda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0