äntligen fredag

gud vad skönt med fredag,
dagen började med sov morgon till 9. sen en truttig mattelektion och en rolig datalektion med photoshop :D dagen var bra. åkte hem till falun med halv tre bussen. blir ju helt förvirrad när de håller på att bygga om så där :s, neaj, det är inte bra för hälsan. och på vintern dessutom. byggarbetare är smarta (Y)

det blev visst hockey i onsdags ändå, leksand blev saveade av jackman till slut och vann med 4-3 mot västerås efter sudden. snacka oma tt det pirrade lite imagen där. på onsdag är det leksand-björklöven, jouren fixar resan, frida fixar biljetten, tacktack :D efter matchen blev det russinkrig med frida och linus och en massa flum på tåget hem. frida(som fortfarande bor inne hos mig) lekte träffa-rätt-i-munnen-med-russin-leken och flummade till tusen .
idag ä'r et precis en vecka till helkvällen, ojoj längtar. sen en hel helg hos frida and the family. brrabra :D

leksand spelar nu mot växjö borta och det står 0-0 fortfarande, får väl se hur det slutar.


jag ger allt jag har, jag är en superstar.
sassa brassa mandelmassa
jag är en superstar

tjoho, nu blire hockey
/ihda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0