början?

jahapp, då har jag en blogg oxå då. det har ju blivit nästan som ett mode, precis som med bilddagboken och lunar. eller som lunar och bilddagboken var förut i alla fall.
nu är du ju typ geeks, pedofiler och lättklädda fjortisar som har lunar
(pekar inte ut någon :P)

jag får se hur länge jag kommer vara aktiv på min blogg. det visar sig väl .


leksand spelade borta mot borås idag och vann med 1-3. vilket väl var ganska skönt efter de tre förlusterna på rad.
det verkar som de kommit in i en svacka nu. det är fan inte bra, och det är verkligen inte kvalserie stuk på hockeyn.
nu väntar västerås på onsdag. vinner dom inte då, vet jag inte vad jag ska ta mig till.

skolan flyter i alla fall på bra och jag trivs som handen i handsken :D
det är helt underbart. två prov nästa vecka och en redovisning. lite stress, men snart är det ju jul oxå :D det gör mig varm :D
men det kan gärna få komma lite snö oxå, just nu är allt mörkt och tråkigt.
på tisdag smäller det, jag lovar dig, ska nog gå ut på radion och varna.
JAG SKA KÖRA TRAKTOR !
haha, nejdå, så farligt är det nog inte. bara och gasa och bromsa hoppas jag? annars blir jag en fara för både mig själv och andra xD

sitter här nu och lyssnar på tarzan soundtrack och värmer mig med fridas leksandtjocktröja.
ska nog ta och köpa en egen i stället för att slita ut fridas kläder.

nej nu ska jag nog dra mig neråt till soffan och vara social med min käre far.

dagens låt :
människa - tarzan soundtrack


hörs av snart
ihda

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahah jag tror du syftar på mig ;P haha..

åå traktor kul :) hoppas det går bra :D pussPÅdig

2008-11-15 @ 20:41:44
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: kingen

nice bloggggg :D

2008-11-15 @ 21:04:27
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0