onsdag

hej !
har nu växt och djurliv och sitter i datasalen och ahr ingen ork att jobba. i stället uppdaterar jag min blogg och skriver om alla intressanta saker som händer mig i rättvik (host)
nyss så skulle jag printscreena en bild, men råkade trycka på knappen power i stället. och vad händer!?
jo hela datorn stängs ner, och blir svart. en onödig uppfinning, tänk om man typ har värsta viktiga dokumentet att skriva så har man inte sparat utan skriver på hela tiden, så har man skrivit en sida, eller mer. med superviktig information som man glömmer bort om man inte skriver ner den med det samma.  så ska man trycka på print screen av någon anledning, och missar knappen och trycker på den knappen som är ovanför (power) och ehla datorn stängs ner och dokumentet försvinner.
DINGDINGDING DAGENS INLANDSPROBLEM!
anyhow, så hände det som jag väntat och gruvat mig för hela veckan.
vi skulle köra traktor ! jag var nervös som ett bi och nästan skakade. vi gick ut på grusplätten som vi skulle köra på och där stod det 8 stycken traktorer. jag som ligger lite efter var ju i djurhuset veckan före när dom andra i min grupp körde. så fick jag fick en  grön traktor och en australienare som var rätt så trevligt (snygg) som hjälpte mig hur jag skulle göra och köra. han kunde inte så mycket svenska men lite, men vi pratade mest engelska.
så brummade vi runt där och körde slalom och backade och så. sen när det var dags att sluta och köra tillbaka , fick jag kärringstopp mitt i en backe xDxDxD men men det är sånt som händer,
mamma bara skrattade åt mig när jag berättade. i alla fall så var det skit roligt att köra traktor och längtar redan tills nästa gång vi ska köra :D
bild kommer väl sen, sitter på skolans dator och det dampar med uppladdningen.

i går var det städdag för mig och frida. dammsög och torkade mitt golv, städade skrivbordet och tvätttade. jag vet inte vad det flög i mig, jag fick nå ryck bara :O så städade vi köket och diskade upp allas disk som var där. och det var inte ens ansträngande, vad är det med mig?! :O haha, men det blev rent och fräscht. sen blev det desperet housewifes och en massa flum som vanligt.


i kväll är det hockey i leksand, och jag ska inte dit :O jag blir hemma och spelar innebandy med the lisas:D
juste, jag har ju fått en ny granne på masen . MIKKIZZZ :D har flyttat dig, glädjande. så nu blir det allt från lungt på masen. men det gillas.



nej, nu fick jag värsta längtan efter min köttbullssyster.
elin jag saknar dig till tusen och vi måste ses snart. ser verkligen fram emot den där helgen du har planerat, din lilla hemlighetare. haha, det var så jävla längesen vi lekte, var det typ min födelesedag? det var i juli, HUUUUUUR LÄNGESEN SOM HELST. du måste komma upp och sova hos mig i rättvik, vara med på mina lektioner och mysa med djuren. saknar dig hur mycket som helst. <3

nej nu ska jag nog vara lite aktiv i skolarbetet.
ha det hej och hå lilltå
/ ihda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0