snödag, tapetrivning och leksing

äntligen, äntligen ÄNTLIGEN! marken ligger nu vit i min kära by och det är en halv plusgrad. snön kommer nog smälta bort snart, men det är ju alla fall snö nu :D hoppas det är lite snö i rättvik oxå i stället för bara pissblöta gräsmattor och leriga vägar.
kände mig rätt så duktig i går när jag läste första kapitlet och gjorde frågorna till det i "du och jag i trafiken". hah, jag lär väl börja någon gång så jag kommer en bit på traven.

gick upp runt halv tolv och åt frukost. pappa håller på att göra om hallen, så efter frukosten så hjälpte jag honom att riva ner tapeten. det är rätt så roligt att riva ner tapeter, jag har en förmåga att tycka att det är roligt att förstöra saker. anyhow, så är det jätteroligt att riva ner tapeter, speciellt när man får bort jättestora bitar. då blir man så där glad och vill fortsätta.
men jag gjorde bara en vägg, sen lessnade jag ur.




just nu håller bror på med att prata vett i mina undulater att de ska vara lite tysta, haha, jag tror inte att det funkar precis.
idag bär det av till rättvik igen, upp till the mas. snart är det jullov och sen börjar vårterminen. och så står det inte på förrän vi slutar ettan. jävlar vad det går fort!

yesss, helkvällen börjar närma sig och på superstars hemsida står det att de kommer sända live från ejendals! fattar ni hur fränt det är? fler människor i leksand än i mora när det är mora-leksand. och tv som vi ska titta på är 144 kvadratmeter, helt otroligt! :D det kommer bli en toppen kväll. blir det vinst så kommer leksands spelarna tillbaka till leksand och så blir det mingel !!! inse hur jävla toppen det är ! fan vad jag älskar att vara leksing <3
en helkväll i leksand med mat och umgänge med frida my hockeygranne !
lllängtar.

nej nu tror jag nog jag ska spela lite sims, läsa harry potter och plugga på de två prov jag har till nästa vecka.

dagens låt :
staring at the sun - the offsprings
jag vill ha min telefon
men jag är


ha king, toalettring
/ ihda


Kommentarer
Postat av: Veronika

Spelar du sims?? Det är skiita kul ju :D (Y)

2008-11-17 @ 19:48:35
URL: http://lillasusyerv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0