BÄZT

alltså grabbar, grabbar grabbar grabbar! ni gör de så bra,
vinst mot södertälje borta, på straffar . challe satte sista och avgörande straffen, sista matchen i leksandströja och han fick avgöra. det här är som en saga eller som på film. laget som jag älskar går inte ända fram, men fansen står alltid kvar. även utan tröja, grrr.
ltc

jag vill ha nästa säsong nu, jag vill ha tok med sandra och frida på norra, jag vill ha moments med sång, jag vill kunna glo på snygga ltcpojkar. jag vill ha hemma match i ejendals arena på norrra stå. jag trivs som allra bäst där i klacken, svettig och lycklig. att älska ett lag så mycket som vi gör , det är nog de bästa jag vet.

det här lovet kommer nog bli bra ! leka med sandra och frida hos frida på onsdag, helvete så roligt :D mina två favorittoker i ett och samma hus, slutar de bra? JA
förresten så är sandra störd, men ja gillare :D:D


eeeeh jaa sandra anderjöns !


häddå

Kommentarer
Postat av: sandra

leksands if, alltid! <3 bättre finns inte,. hockey tok med dig och frida ! jag saknar och jag längtar! grrr, ltc ;)

det kommer bli toppen! toktoktok , hääärj!

2009-04-09 @ 23:03:52
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: frida

haha, ltcpojkar, weho ;)

2009-04-10 @ 10:20:24
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: gay

jag vill också ha nästa säs å norra stå

2009-04-10 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0