dont worry be hippie

innebandytunering på skolan idag, jag och mina hippies till klasskamrater började spela klockan 9 mot sp06. vi fick strotstryk med 13-1 vilket var ganska illa, men cred till lisa som gjorde målet ! sen gick vi till masen och vilade upp oss lite, kollade på när andra lagen spelade på masen innan vi spelade mot bf08. förlorade med 4-3 vilket var riktigt jävla surt ! sista matchen förlorade vi oxå, men det känns inte som de gör så mycket. jag menar vi hade så jävla roligt. och just nu är det , det viktigaste. stannade kvar på skolan och tog 17.05 bussen till falun. i både rättvik, falun och linghed regnade det, det är bra. bort med snön.
på lördag och söndag skulle de bli kanon väder, fy fan vad skönt med påsklov ! våren, värmen och kärleken sprudlar, eller nästan i alla fall ^^


ryggdunk hos frida på lovet,
cant wait <3

avslutar med en bild på NPD08


DONT WORRY BE HIPPIE !
från vänster
lillan, maria, jag, my, erika, lisa och isabelle !



häddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0