FRIDAOCHSANDRATAJM!

jag och sandra åkte till frida på onsdan och grillade och drack lite drinkar :)
eller grillade, det tog typ en timme innan emil och frida fick fyr på grillen, och frida kan inte grilla ^^ på kvällen där så spelade vi markoolio spelet och sandra vann på fusk :) hahaha. sen ringde vi till kungthina och prt lite med henne, det var roligt. slocknade väl runt 3 tiden och vaknade först halv 9 av att jag fick sms av jason. somnade om och vaknade 11. åt frukost och lyssnade på markus krunegård och stiko per. jag gillart.
sen åkte jag och sandra hem med FEMMAN från gustafs till borlänge och från borlänge till falun. jag åkte till bea senare och sandra till rättvik.

ROLIG KVÄLL BRUDAR !


frida är sämst på att grilla


bottn upp sandra



hejsandra !



Kommentarer
Postat av: frida

sluta klaga på min grillning vafan, jag är kung ;)

2009-04-18 @ 18:58:07
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha nästa gång grillar du och jag, right? FEMMAN IS THE SHIT, HELL YEHA!

ehe, botten upp. ja den där blanddrinker som stod på bordet va ju inte dirr det bästa jag druckit, usch fyfan säger jag bara :) haha. ja men det där måste vi göra om snart tkr jag!

2009-04-18 @ 20:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0