fuckingfreakingfriday!

jag är hemma. i linghed. åkte hem i går. mådde inte bra, mådde riktigt piss. så jag fick åka hem för mamma. mamma är bäst. jag sitter ute på altan mitt i solen, jag älskar vårvädret och värmen från solen. om all snö bara kunde försvinna så vore väl de helt jävla underbart. mamma har åkt till affären för att köpa glass. hoppas hon kommer hem med en cornetto citron. det är min favvis ^^

leksand-aik i går, ja vafan ska man säga. Första perioden spelade leksand så bra så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. de ledde med 1-0 när första perioden var slut, sen när andra började, så var det som ett annat lag klev ut på isen, som vanligt. precis som mot södertälje. matchen slutade i alla fall 1-2 och hoppet för att gå upp i år, det har runnit ut i sanden. vi satsar på nästa år, vi står alltid kvar för leksand. ALLTID <3

I falu kuriren stod det
"kvar sist i omklädningsrummet sitter fransmannen och läck. Bellemare har ansiktet i händerna och läck torkar tårarna. Han och alla andra leksingar har levt på hoppet. "
jag tycker verkligen så synd om honom, han som kämpar och sliter som en varg, får inte ut någonting av de. han spelade verkligen som en gud och var sååå bra i går. men det räckte väl inte.


LEKSING TILLS JAG DÖR
VI STÅR ALLTID KVAR FÖR LEKSAND
/ i

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars pöjkar! asså dom som verkligen bryr sig. fanskap

2009-04-03 @ 20:31:38
Postat av: frida

(jasomskrevförra;)

2009-04-04 @ 02:58:41
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0