he said i'm gonna be like you dad

sitter ute på altan och gillar läget ! söndag idag, vafan ska man göra ? han fan inge bättre för mig än å sitta i skuggan och lyssna spotify, dä nice. jag måste jobba matte egentligen, men jag fattar inte ett skit av enheter , de kan dö :)

jag vill att de ska tisdag idag så att det är onsdag i morrn, onsdag betyder frida och sandra på en åker i gustafs, eller nå liknande ;) röjj.
hahah, förresten så fick jag påskägg av mamma i fredags, i det så fanns de två tuggummipaket och en hundring, tack mamma :) fick värsta suget efter godis häromdagen, men jag ska klara mitt godisförbud i två år, minst :D

näe men kan de bli onsdag snart eller?
ja tack

undrar om jag ska gå och göra nå vettigt,
näe fan, finns inge vettigt å göra i linghed.


typ hej myströja och slarvig toffs.



jag saknar moster
jättemycket.

hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey kool, hälsa korvland ifrån mig ( :

2009-04-12 @ 18:34:32
Postat av: sandra

måndag idag

tisdag imorgon

sen onsdag! yeeeey röj

2009-04-13 @ 12:51:58
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0