jag lä väl

ja jag lä väl skriva ett inlägg för att frida ska ha nått att läsa.
varit på påskmiddag hos mormor idag, de var väl roligt i guess. vet inte, orkar inte vara glad och tycka sånt är roligt nu. det är inte alls samma sak utan moster.
töntade runt lite med bror idag, tog en massa tokbilder i cam och jollade runt, det var riktigt roligt :D hahah, helvete vad jag garvade. sen var han allmänt dryg och lyckades nästan ha sönder min telefon, hade han haft sönder den så skulle jag dödat honom :)
hade ingenting för mig, så jag satte mig i soffan och tittade på nått program om fiskar i amazonas, var typ asintressant, sen dog dom flesta fiskar av uttorkning, tyckte synd om dom då :( sen handlade det om jätteuttrar oxå, dom var söta ^^

men tröttnade på fiskarna och gick en promenad med pucken på andra sidan vägen, gustav min vän :) gick och tönta oss och gick ner till strömmen för att kika lite. och helvete vad vatten de var ! släppt på ordentligt med vatten, och jaa, de var kallt, så fan inge bada än :(
tycker de får bli lite sommar snart :D för jag fyller ju faktiskt år mitt i sommarn, jag å sandra :D
thina å frida, komma på kalas?

nu har jag bara skrivit en massa skit, men de gillar jag. jag har inget liv utan sitter framför datorn 20 över tolv på natten och skriver en värdelös blogg. fintä ! hittat en riktigt fin och bra låt från förr,
cats in the cradle med ugly kid joe .
riktig skön låt :D



näe nu ska jag plannera lite med frida
för snart
snart äre onsdag.


STRÖMMEN OCH GUSTAV!


HÄDDÅ!
kärlek är skit för den delen
meen häddå

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha fan va jag skratta åt dedär med fiskarna xD

öh, kärlek är för dom, dom som har tur!

tack för ett inlägg! :)

2009-04-14 @ 00:23:41
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: sandra

vi fyller år! 17, helt värdelöst :) men ett år kvar till 18 då bara! yey.

imörå äre onsdag! jag gillart

2009-04-14 @ 15:28:57
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: sandra

vi fyller år! 17, helt värdelöst :) men ett år kvar till 18 då bara! yey.

imörå äre onsdag! jag gillart

2009-04-14 @ 15:29:36
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: gay

kalas mä bullar å öl?



du kan få komma på mitt kalas fyller mä i sommarn

2009-04-14 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0