STEEEEK!

alltså kan kan inget annat än älska detta väder . idag vare 19 grader i skuggan hemma och isen försvann från sjön i morse. jag och jason åkte in till stan på vårmarknan men de sög så jävla mycket så vi åkte hem en och en halv timme senare xD jag köpte mig ett armband och den nya iceace glassen, vilket var fett god !

jag satt å stekte och läste harry potter och halvblodsprinsen på altan och sen kom farbror och karin förbi på mat. farbror och pappa prt om när dom var små, och jag tycker det är så jävla intressant och roligt att lyssna på, och jag saknar vika och farmor :(

nu äre robinsson
måste kolla på de.
hoppas kristian åker ut, jag hatar honom :)

hejdå

S S S T E K !

Kommentarer
Postat av: sandra

stekarn! boken är fett bra!

2009-04-25 @ 22:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0