STEKDAGAR

SOLEN SKINER GLADA MINER!
aja, har i alla fall varit i trägårn den här veckan, det var rätt så roligt faktiskt! lite jobbigt att rensa rabatter i tre timmar utomhus, och helvete vilken träningvärk jag har ! helt slut. jag är så otränad xD
Jag och mickis har i alla fall fått friserat blommor, skördat gurkor, friserat tomatplantor, planterat och asgarvat ! som vanligt vill säga. men näe, det var ganska roligt, undrar om jag ska söka sommarjobb där nästa sommar, om jag inte får i djurhuset.
de kör vi på.

Har varit ledig idag, setat i fönstret och stekt, sen varit ner på byn med fia och ida, köpte mig årets första cornetto citron, den var god ! fick värsta sommar känslorna idag, ville bada. men näe, isen liggerkvar på siljan än, så de får bli snart.
kanske till marknads helgen? xD
snart blire brännboll med masen folk och lite bönder, ska vara med där och sen åka till frida en sväng och steka med henne.

förresten så är dagens problem att jag kommer gråta när jag ser eddie i brynäs tröja och mask :'(

hejdå


gurkor !


växthus och mix


CORNETTO CITRON!

Kommentarer
Postat av: kungen

jag tyckte det stog friterat tomatplantor Xd



geisha sa jag ju :)

2009-04-23 @ 22:24:08
Postat av: sandra

ÄDDÄ! :(

2009-04-24 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0