tisdah

sitter nu i fönstret på masen och typ njuter. vädret är helt jävla underbart ^^ varit i björnparken idag och plockat lite skräp, sopat och byggt ihop soptunnor. jag, maria och elin typ ägde på de :D ska dit i morrn igen, sen ledig på valbrog, GÖTT FÖR MIG!

igår fick ja och frida nå ryck och gick ner till siljan och badade, OCH DE VAR SÅ JÄVLA KALLT SÅ JAG TRODDE DET VAR UTE FÖR MIG! doppade huvudet och jag andades som om jag sprungit ett helt maraton, såå jäävla kallt :S men vi gjorde de i alla fall, innan april är slut. DUKTIGA!

alltså allt blir så grönt och fint nu, jag älskar våren. det är fan inte långt kvar till skolavlutningen  nu, :d eller okejdå, en och en halv månad, men det är inte mycket.


VÅÅÅR!



haha, de är fint å ha webcam på datorn,
7 megapixel ;)
not

/ i


Kommentarer
Postat av: kingen

bäst att bada i april!

2009-04-28 @ 19:19:52
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: gay

duktiga ni var som bada innan april va slut då :)



eeeh jag länkade ida-ollie för att du är så kär i han och det passade fint, tkr inte du de? :(

2009-04-28 @ 20:02:31
URL: http://leksingthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0