tryck på snooze , törneros

AAAAAAAH :D äntligen lite helg, fy fan så skönt . hemma <3 väret <3 glass <3 och stikos nya skiva som jag precis beställt på nätet <3
just nu är läget ganska fint, är lite nervös faktiskt, ollas ska ge besked idag hur han ska göra, om de blir leksand eller inte. alltså jag hoppas och tror verkligen han ska välja leksand, då är hela krigakedjen komplett ! KOM IGEN JESPER!
haft nationella proven i engelska idag, man skulle skriva nån uppsats om datorer, alltså shit kunde dom inte välja ett tråkigare ämne? aja, skrev tre sidor, får väl se, lär väl bara få g i alla fall. åkte hem efter nationella och träffade ellinor på stan så vi tog samma buss hem. måste leka snaaart :D
köpte mig en glasss i affärn och gick sen hem och satte mig framför datorn, hehe jaa det är min dag.

läste emils onsdagskrönika, eller de var förra veckans inlägg jag läste. han skrev väldigt mycket om att eddie lämnar leksand, och jag håller med han. varför brynäs liksom, jag kan inte släppa de. varför, varför ska min idol sticka från mitt favoritlag. fan allt är så orättvist :(

citat emil nilsén
"Svart tröja med konstiga streck på axlarna, elitseriens sämsta klack, muppiga bokstavskombinationer med skrattretande tifoförsök, felbyggd arena, Ove Molin.
Vaaaaaaaaaaaarför?"

jadu, jag säger de samma. varför?


okej,läget kanske inte är så bra ändå.
/ i


Kommentarer
Postat av: gay

hålller mä emil, pappa å jag försöker diskutera varför han valde brynäs, men ingen av oss kmr på nåt vettigt svar, konkurrera ut markström? hmm lycka till, sitta på bänken guu va kul.. han kmr ångra sig och komma tilbbaka, tro mig :)

2009-04-26 @ 14:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0