cmon shake, shake , shake it!

hallå, nyss kommit hem från broder, sovit där i natt. eftersom dom fortfarande håller på med taket så tänkte jag att jag måste fan få sova lite eftersom jag är ledig idag :U det är så jävla skönt att vara ledig. i morrn kväll jobbar jag 17-21, känns väldigt nödvändigt att åka till enviken och jobba i 4 timmar och sen åka hem igen, menmen, va gör man inte för pengarna? liite surt att jag missar kräftfisket båda gångerna iår, men de spelar inte så stor roll egentligen, så jävla mycket vatten som de är nu så äre väl nästan omöjligt att få kräftor, i alla fall att plocka själv, att lägga ut burar är ju inte så omöjligt med hur kul är de då?
INTE ROLIGT ALLS.
Fick sms av sandra i morse där de stod att jag har plats i bilen med dom till co cup. då blev jag lycklig, dagen kunde inte börjat bättre :D fint väder är det med, 23,5 grader ute och solen steker. hade inte dom här dumma takarbetarna varit här skulle jag lagt mig och stekt på gräsmattan, men nu har jag mindre lust med de xD
näe, nu ska jag lägga in bilderna som jag tog på min och sandras promenad, vilket var väldigt trevligt :)

ko-puss! sandra som har tagit bilden

jag döpte bilden till 5 små rumpor.
jag, sandra, frida, thina och vem?

ja och sandra hade fotokrig :)

avslutar med en liten bild på linghed

nu ska jag läsa breaking dawn,
jag är töntigast i världen när jag läser den, för jag sitter och småflinar för mig själv xD
hejdå

Kommentarer
Postat av: sandra

vi borde promenixa med kamerorna oftare!

typ, I JUST MADE YOU DAY! :D

2009-08-06 @ 23:49:36
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar rumpbilden. Rumpbilder brukar alltid vara bäst :)

2009-08-07 @ 13:51:22
URL: http://lillasysterv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0