fjärde augusti tvåtusennio!

hej!
sitter på altan med sandra och läser :) det är typ tre killar på vårt tak som ska byta allt tegel, dom väsnas jättemycket, och inte är dom särskild snygga heller, BEEESVIKELSE. idag när jag skulle gå in i min garderob så står det en gubbe utanför fönstret i min garderob, fan va rädd jag blev xD
två veckor kvar tills jag flyttar upp till rättvik, tiden går så jävla fort, jag menar vafan har jag gjort på det här sommarlovet? JOBBATJOBBATJOBBAT! och nu när de inte är så långt kvar av lovet, då kommer solen.
men att gå djurvård är ganska soft, hoppas vi får åka till typ skansen eller liknande i början av året, som vi gjorde med kolmården.
jag saknar NPD08

i morgon ska jag jobba, sen har jag bara 4 pass kvar, och det är bara kvällspass, skönt som fan! snart är de co cup och jag är sjukt pepp, sen äre larz kristerz den 22a på berget, då ska frida bo hos mig, mycket trevligt.
nej nu ska jag gå och strypa dom som är på taket. eller nej, de ska jag inte.
hejdå
fan va jag är kass på att skriva blogg








Kommentarer
Postat av: sandra

BESVIKELSE!



sjukt pepp på co nu!

2009-08-04 @ 18:04:50
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: frida

känns fan inte som man har haft sommarlov den här sommarn ju :o

men co-cup blir en fin avslutning i hope! :)

2009-08-04 @ 18:16:39
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: gay

co-cup kommer äga :D

2009-08-04 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0