följ min väg genom mörkret mot ett ljus

Hejs ! Sitter och tittar på Duke's of Hazzards med Fiah och Frida. Kom hem från skolan runt halv 4, sen kom Frida och knackade på och hjälpte mig att städa och diska :) när jag diskade lyckades jag skära mig på osthyveln, hur fan man nu lyckas med det, ont som fan gjorde de i alla fall. Hittade ett sista plåster i min sminkväska, som tur var! Hoppade sedan in i duschen en sväng, eftersom hela jag luktade ko. Gjorde sen mat med Frida, det blev kycklingwok med potatis, riktigt gott med mat. Var så hungrig när jag kom hem att mina händer skakade.

Lyckades så klart bränna mig på plattan, tappa gurkbitar som jag skulle äta upp i lortigt diskvatten och spillde saft på bordet, bra ida! Tror inte de riktigt är min dag idag, kan bero på att jag inte sovit så där jättemycket i natt. Hade hörlurarna på mig och lyssnade på Stikomusik hela natten, och därför har jag drömt att jag varit på Stikokonsert i natt med Frida. Stiko Per hade lånat några armband av Frida som han lämnade tillbaka, lite roligt vare xD

Idag har vi varit i lagårn med halva klassen och klippt kor, det var väldigt roligt må jag säga :D blev dock full med hår, men de är smällar man får ta. Nu ska jag åka med Fiah, Mikkiz, Malin och Linus till kvällfika,
hare bra.
/ i

Kommentarer
Postat av: thina

Stackare mycket du varit med om idag ;P.



fan vilken kung dröm , jag vill mä drömma sånt roligt ju ;D. klippa kor, ska ni klippa får också?:D

2009-08-31 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0