grattis på födelsedagen, jag saknar dig

hej. sitter i brors lägenhet och småtittar på galenskaparna som är i bakgrunden på tv. nostalgi. det får mig att tänka på moster. det är hennes födelsedag idag, det tar lite extra idag. har varit en jobbig dag. Men jag vet att hon har de bra i himlen nu.
Jag och mamma åkte ner till kyrkogårn och lämnade lite blommor i minneslunden, jag övningskörde ner. det gick okej.
på ett sätt är de ganska synd att hon inte har någon grav, jag vill ha någonting att besöka. men det är oxå skönt, för tänk om de skulle bli så att hennes grav inte skulle bli skött, det ser så illa ut.
jag kommer aldrig att vänja mig vid att moster är död, det tillhör inte min vardag, att hon är borta.
jag orkar inte.

snart är de clas ohlson cup, och jag hoppas verkligen att jag får plats i sandras bil, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till ! hörde från thina att stiko ska spela på cupen med, fy fan. de blir inte bättre. dä blint bätter.
då får jag träffa thina oxå :) de ska bli roligt, vi har ju aldrig träffats. och sen får jag träffa frida, jag saknar henne <3

i morgon ska jag lägga in lite bilder sen jag och sandra lekte, de var trevligt.
nu kallar breaking dawn på mig :F
JAG DREGGLAR <3


det är så tomt här utan dig
saknar dig <3
mary b

Kommentarer
Postat av: sandra

din moster har det bra. finns här! v

2009-08-06 @ 23:48:39
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0