grey ships pass, into the west

Jag har knarkat musik hela förmiddagen och nu lyssnar jag på Kings Of Leon. Tänkte att jag måste lyssna va dom har för låtar i stället för att bara lyssna på sex on fire. Även om den är skitbra så vill jag inte nöta sönder den. Igår kväll var lite utav en depp dag, var allmänt sur och fräste åt mamma hela kvällen. Men idag äre bättre. Ska ut och träna med bror när han kommer hem från stan :D då blire springtur upp på hjälpberget. Känner att jag kommer kurka efter typ 100 meter. Min kondis är verkligen inte på topp. Men de ska bli roligt i alla fall :)

Telefonsamtal med Frida igår som bara var allmänt stört och konstigt, men roligt vare. Eftersom Frida inte är normal någonstans så kan de inte bli annat än tok ! Eftersom hon och Sandra varit på Leksandskryssning så fanns de ganska mycket stört att prata om.

Jag skulle sova ute i hallen i natt, så jag skulle få sova någorlunda när de är helg och allt. Pappa har bytt fönster på mitt rum och skulle måla de i morse. Men jag vågade fan inte sova ute på hallen, det var för läskigt. Så jag gick och la mig i min säng och somna, sen när pappa kom och målade och slipade så gick jag ner i hans säng och sov i två timmar till :). Läste och såg bilder från båten i tidningen och HELVETE va OEL va snygg på en bild.

Fick reda på att Frida ska ha Lantbruksdjurens skötsel med oss på måndagar, de blir riktigt roligt :D kan vi vara ännu mer störda i lagårn. Näe nu ska jag nog gå ner och titta på lite tv, eller nej! Jag måste plugga fotografiskbild och läsa en bok om fotografisk histioria, eller liknande. Och sen läsa ur en till bok, och sen börja på Guldkompassen som jag lånade igår på biblan. Vette fan hur jag känner för att läsa den, är inte så pepp som jag varit på andra fatasy böcker. Någon som läst den?
Eller ska jag kanske göra en header till min blogg. Äh nu vart de mycket å göra.
Lägger in en bild som jag kanske ska ha som header i stället.
Vilket seriöst inlägg det här blev då xD hahah
anyhow
see ya
/ i


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har läst guldkompassen, fast det var några år sen och jag minns inte särskilt mycket, mer än att det var nån som red på en Isbjörn. ^^

2009-08-31 @ 20:05:49
URL: http://amedring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0