hemma är alltid bäst

hemma igen efter en mindre intensiv skolvecka i rättvik. Har väl börjat lite smått med uppgifter på lektionerna, men som vanligt har vi redan hunnit hetsat upp oss över schemat och idrottsläraren. dock inte över matteläraren, som fjäskade med hemmalagat marknadsgodis på mattelektionen i tisdags. Vi misstänkte starkt att han hällt i råttgift eller liknande(men vi överlevde). Att vi hetsade upp oss över schemat är inte så konstigt eftersom de tagit bort vår lunch på tisdagar, ofta ni orkar gå i skolan i 5 timmar utan att äta lunch. nöötttterr! Inte heller så konstigt att vi hunnit hetsa upp oss över idrottsläraren när han utgår från att vi är helt inkompitenta och tror att vi bara suttit framför datorn hela sommar.
fan jag blir så arg, och de tär på krafterna och gör mig trött.
Min blogg börjar bli väldigt deprimerande, och de vill vi inte! de ska de bli ändring på :)
i kväll ska jag och bror se män som hatar kvinnor, som jag var så duktig och slösade 179 kronor på att köpa på statoil i rättvik i onsdags :D yay me :D
i morgon måste jag städa åt mina pippifåglar och söndag är de rättvik igen :D Nästa helg är det allmänhetens dag på skolan, och jag tycker alla ska komma dit och titta och köpa fika av oss då. så vi får in lite pengar till klassen :D

Sandra och Frida var med på leksandkryssningen i går och var lagomt dryga med sms :D men frida har lagt ut pengar och köpt en parfym till mig. TACK FRIDA :D eller i hope att hon gjort de. om inte så vare väl skitsamma :D
idag var vi i lagårn och lärde oss hur man gör med mjölkningsmaskinerna med rengöring och liknande, på måndag ska vi dit igen, fast klippa kor den här gången :D fan så roligt.
jag älskar att umgås med kossor.
men jag ska INTE bli bonde :D

nu ska jag gå ner och umgås med mina päron,
men först lägga ut en bild på ett stycke kusinbarn :D

SÅ JÄVLA SÖT!
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

JAG SKA HA DEN DÄR LEKTIONEN MED ER PÅ MÅNDAGAR!!!

2009-08-28 @ 21:47:23
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: thina

BLI BONDE FFS!!

2009-08-28 @ 22:54:42
Postat av: frida

mina sms till dig den kryssingen <3

saknar att klämma på oliver.

hehehe.

2010-11-21 @ 03:45:16
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0