hemma

hejhå
är hemma från rättvik nu :) har haft roligt den här veckan och skolan har knappt börjat och vi får en massa grejer på oss direkt, men de är väl så de ska va (: mycket nya bäbisar i djurhuset och väääldigt mycket nya ettor. självklart har jag och mickis blivit kompis med de flesta som går i NPJ09. men sååå skare va :D
min stuga är typ jättefin och gullig, jag älskar mitt badrum :D

de var nån (a) som skrivit oel på ett bord i skolan ;)

jag, mamma och pappa åkte till orsa i tisdags och natruligtvis så spöregnade de! men jag tänkte fan inte åka hem igen utan att ha sett isbjörnarna, så vi trotsade regnet och gick in. men jag kände att de inte var värt att betala 540 spänn för att se isbjörnar med sterotypa beteenden. Stackars djur!
efteråt var vi in och tittade på nått slags museeum, sen köpte vi lite saker. jag fick en huvtröja, tack mami:D
sen skjutsade de mig till rättvik och lämnade mig där.
och nu äre fredag
i morrn lördag
OCH LARZ KRISTERZ!
eheh,
hejdå

regnit i orsa


chill tigrar!

isbjörn! jäävlar va stor hon va :O men stackarn gick bara fram och tillbaka och slängde med huvudet varje gång hon gick åt andra hållet. stackare!
tigrarna var typ aschill och ba låg inne och tittade på allt folk som var dumma nog att gå ute i regnet. björnarna hade fått ungar som gnagde på stängslet, sååå söta.
rättvik på söndag igen.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0