hockeyfredag

hejs, sitter hos sandra nu och lyssnar på twilight soundtracket, rob är bäst :) sandras mage låter som ett helt kärnkraftverk, eller hur låter ett sånt?
snart blire avfärd till leksand för hockey :) ska bli roligt, hoppas den matchen slutar bättre än onsdagsmatchen mot lulä. även om de blir tufft i kväll mot ryssarna, men i alla fall. KÄMPA!
sjuk är jag med, ont i halsen och hosta, men de skiter jag i just nu, för det är hockeytime !

näst sista dagen på jobbet i morrn, sen jävlar börjar skolan, flyttar ju på tisdag, ser fram mot de. och jag ser ännu mer fram emot säsongspremiären mot västerås, hoppas bara inte vi ska åka till skansen eller liknande med klassen då!
ledsen i ögat då ju.

nu ska jag hmmm, kissa
hejdå

jag är så kass på att skriva blogg xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0