jag svalde mitt tuggummi nyss, men jag ska inte klaga

hej!
igår åkte jag, sandra och frida tåg till leksand. Gick in på mic-gallerian och köpte mig en halsduk sen gick vi och åt pizza. flummade runt och jag skrattade så jag nästan satte maten i halsen. ni är störda människor, mina vänner :)
gick till arenan och började titta på Mora- Salavat Yulaev. men den matchen sög ganska mycket, inge tempo alls. så vi gick typ tre varv i arenan och Frida och Sandra letade efter någon de kunde stalka. De tröttnade ganska snabbt på de, och efter en stund och Thina och Robert och vi umgicks med dom.
Härjade och jag dog flera gånger, men sandra dog mest när Hägga kom ut alldels vid isen innan match xD frida påbörjade en dokumentär oxå, den var mycket fin xD

Matchen slutade väl mindre bra, förlust med 1-4 mot lulä, men matchens höjdpunkt var Kimmo Lotvonens mål och Pajens tackling så plexiglasdörren öppnades xD dock saknade jag att se Eddie i målet, och efter matchen skämde jag ut sandra och frida genom att gå och skrika EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE LÄCK! men rätt åt dom, eftersom dom skämde ut mig resten av kvällen :) hahah jag måste sluta skämmas.
snodde två bilder av sandra sen igår, eftersom jag inte tog med mig systemkamera på hockey, orkade inte bära på den. men fundrar på att ta med den i morrn, vi får se :)
jag har fortfarande inte bestämt mig för va jag ska ha på min leksandströja än. bara så du vet.
hejdå

thina och frida, typ innan sandra dog åt hägga xD

kära ejendals arena <3

hähäh, kära halsduk <3

Kommentarer
Postat av: frida

det var en fin dag :)

2009-08-13 @ 18:40:40
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: sandra

håller med frida :)

undra varför jag dog, hägga är snyggast ;);)

2009-08-14 @ 13:23:53
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: sandra

kära

älskade

bästa

underbaraste

ejendals arena! <3

2009-08-21 @ 11:31:41
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0