lördag

hejs, idag blev de inge hockey för min del :( började jobba klockan 4 idag och slutade 9. jag och mami åkte hem och jag satte mig framför tvn och tittade på harpers island, det är sjukt spännande. de var sista programmet, och jag började kolla på de i kumla hos anna och david, och de var så spännande, lite lost varning dock, men fett nice. de komiska var att de avsnittet som var på tvn nyss var uppföljaren till avsnittet jag såg i kumla, NICE!
i morgon jobbar jag sista dagen :) sen på tisdag åker jag, mamma, pappa och bror till orsa björnpark på tittar på isbjörnarna, sen lämnar de av mig i rättvik och på torsdag börjar skolan :) cant wait tills jag får träffa NPD08 igen :D
ska börja simma med Mårshags tösen när skolan börjat på riktigt, de ska bli riktigt skönt :) men först ska jag klara av vecka nere på campingen. kommer bli så jävla drygt att flytta grejerna.

i fredags anmälde vi ju oss till seriepremiären mot västerås borta :) de blir jag, frida, sandra, emil och fridas päron, det ska bli fett kul. sen sover sandra och frida över hos mig i golfbyn :)
dessutom så kräver frida att jag ska ha en säng bäddad till henne hela tiden i min stuga, får väl offra mig att ha derå :)
måste sluta med låten jag knarkar just nu. fett nice.
nu ska jag lägga mig och läsa en ny bok eftersom jag redan plöjt igenom alla twilightböcker. dom är bäst!
hejdå

Kommentarer
Postat av: frida

den där låten var med i ett gossip girl-avsnitt som jag såg typ i förrågår. det ägde typ.

2009-08-16 @ 19:01:06
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0