men de är okej, för du var värd allting, kap farväl

STIKO PER <3
jag sitter och lyssnar på stiko per larsson och är sjukt pepp inför morgondagen, som förövrigt består av att leka turist i orsa björnpark och sen flytt till rättvik :) har packat hela förmiddagen känns de som och jag vet inte ens vad jag packat och inte packat i. PANIK! jag kommer snart sitta här och hyperventilera i ett hörn för jag blir så nervös på de här. och de värsta är att vi måste flytta till campingen en vecka för den veckan ska moderat bandyspelarna ha våra stugor, de vare värsta! alltså, seriöst. jag måste verkligen sluta oroa mig över allting hela tiden.

på onsdag hoppas jag få besök av frida på golfbyn :) de blir trevligt, då fyller mikkiz år oxå :).
Jobbade sista dagen igår och får väl lön i slutet av nästa vecka :) och i helgen äre larz kristerz med frida och sandra, PEPPPAAA! på söndan ska jag, pappa och frida på lumshedens marknad innan vi åker till rättvik. fett nice.
nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen förmodligen packa om väskan, för jag kommer säkert på nått jag glömt.
men först en bild på mig själv
för de känner jag för.
ääh , jag är kass på att blogga. måste gå en intensiv kurs i de :)

min mobil är bäst :)
+ att den har en spegel. muhahaha hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0