peppppp!

wiho, snart är det onsdag.
hah xD
vaknade tio och gick upp vid den tiden, brukar ligga och dra mig i nån timme annars, men nu kände jag för att gå upp, dels för att dom inte är klar med taket än och sen kände jag för de :P höhö. eftersom internet hade bajsat på sig och jag var på väg att döda någonting för att inget funkade så tog jag cykeln till enviken och köpte biljetter till clas ohlson cup :) svängde in på konsum och tog ut pengar, sen träffade jag sandra en stund innan jag cyklade hem. hon var fiiiin i håret :)

i morrn åker jag, sandra och frida tåg till leksand och flummar oss med thina och robert innan matchen börjar :) är fett pepp på de, och jag har bestämt mig för att köpa en halsduk :) finns de inga halsdukar, då gråter jag :(
jag måste köpa så mycket nu känner jag,
måste göra en fin liten lista :
Leksandströja, matchtröja, antingen med ekman-larsson eller ollas
leksandsoverall
en ny cykel
nya längdskidor
jeans
underkläder
leksandshalsduk
och + en massa andra saker jag inte kommer på nu!
frida, du måste hjälpa mig köpa jeans, jag suger på de!
bara för att eddie läck inte spelar i leksand längre, så måste jag lägga ut den här bilden, och den är fett bäst, and i like it.
hejdå

jag är en sån tönt :)

Kommentarer
Postat av: gay nr 2

jag tyckte det stog. "jag måste köpa jens", haha så jag tänkt,det är ju bara frida som vill köpa han ;).

ta Oel på tröjan, du älskar ju han mest, och han kmr bli super känd också ;)

2009-08-11 @ 19:51:48
Postat av: sandra

asså, du måste köpa mer än vad jag måste köpa! shopaholic! eller nej men aa. jag vill också hjälpa till och köpa byxor :((( buhuuuu. men duuu, det finns alltid halsdukar :D hoho, tack. jag känner att håret blev bra! :)

2009-08-11 @ 22:44:17
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: frida

haha, i'll help you with the jeans! eller jens som thina då trodde.

2009-08-11 @ 23:10:38
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0