pyjamasen på

sitter på rummet och har nyss varit nere och badat i ån med herr johansson :) de var typ skitkallt, men de är så mycket vatten så man kan hoppa i , istället för att gå. frös så jävligt att jag tog på mig pyjamasen,
stavas de pyjamas eller pjamas?
jag och mamma har varit i stugan i helgen och haft det bra :) Lotus är så jävla bortskämd och medan jag och mamma satt ute vid grillboden som pappa byggt på gården så kliver lotus upp på soffan och äter upp resten av godiset som är i skålen på köksbordet, fan hundjävel, va så arg när jag märkte de att jag trodde att jag skulle strypa honom eller nått! men, får väl skylla mig själv när jag låter honom va i soffan.
åkte hem idag och har väl inte gjort så mycket. jobb i morrn, efter i morrn har jag bara två pass kvar. SKÖNT!
snart börjar skolan, bara en vecka kvar typ, längtar :P

jag vet att jag är töntig nu
men jag måste
:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:F:

gaah, jag dör :F
nu ska jag ringa maria

hejdå


Kommentarer
Postat av: frida

så fuckin' snygg ! ;)

2009-08-09 @ 22:52:59
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: sandra

jag är också töntig :F:F:F:F:F:F

2009-08-10 @ 22:06:12
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0