Rättviken

Hejhå, sitter nu på golfbyn med Fiah, Mikkiz och Peter vår vän :) vi ser på pistvakt och är allmänt störda bara. Jason ringde nyss och vi pratade om verkligen ingenting i typ en timme, men de är väl så de ska vara :D. I morgon väntar skola och fotografiskbild, jag älskar att ta bilder med min kamera, känner mig så jävla bra när jag har systemkameran. Men dock inte lika bra som Mästerfotografen i Converse :).

Igår var jag och bror ute och sprang, är riktigt stolt över mig själv eftersom jag klarade av att springa över 1 kilometer utan att stanna, och eftersom jag har kondis som en 70åring. Nej nu ska jag inte överdriva. Ska till enåbadet med Hanna på tisdag och simma, ska bli skoj :D

Träninsvärk som fan idag efter springturen, men jag tog cykeln till bror och hämta lite grejer jag skulle ta med till Rättvik. Fick skjuts upp av mamma och pappa idag, handlade och sen lämnade de av mig i stugan. Efter en stund kom Mikkiz som med en storm och sen åkte vi och åt.

I morgon ska vi även leka bönder och vara i lagårn i en timme :D Väldigt nice :) Nu ska jag lägga in några rykande färska bilder från idag :D

man får va som man är när man inte blev som man skulle ;)
/ i


Kommentarer
Postat av: sandra

häh, jag är med :D converse <3

2009-08-31 @ 17:33:05
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi ska simma tills vi svimmar :D.

2009-08-31 @ 19:38:28
URL: http://amedring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0