Älskar det här!

Jag älskar att Dalarna och framför allt Linghed får mer och mer snö hela tiden :D Igår var jag och Jason ute och härjade i snön till klockan halv 1 på natten, jag kan inte få nog av snön och kylan :D Idag har vi varit på dambandy i Karlsbyn och frysit i två timmar, trevligt det med, men mina tår tog nog stryk av det, dom gör ont :(

I morgon ska jag och Maria in till den stora staden Falun och shoppa loss för våra presentkortspengar, wiho :D kan jag verkligen behöva eftersom jag och mamma städade ur min garderob idag, en massa kläder som jag inte använder som bara ligger där.

Leksandvinst idag borta i Bofors, på straffar. Säger bara JOCKE ERIKSSON! :D
Härligt grabbar :D
på tisdag gör jag, sandra och frida en liten roadtrip till Leksand och tittar på hockey, wii. Sen står de inte på så är det nyår och jag åker till Frida :D

Mycket trevlig vecka framför mig :)
nu ska jag spela backpacker
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

jocke är så fucking jävla king och bäst! :D:D:D:D

2009-12-27 @ 23:41:35
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0