Äntligen Julafton

 Julafton gick så förbannat snabbt att jag knappt hann med! Dagen började med grötfrukost och sen en tripp upp till hyn på en uppfriskade promenad med familjen. Sedan hem fort som fasiken för att duscha, sminka, klä sig , fixa hår, vara nervös inför tomtens ankomst, osv osv. Åkte ner till strömmen till släkten och åt mat, tittade på Kalle Anka, åt lite fika, åt lite ost och kex, sen knackade det på dörren, vem kan de vara så här dags? :O

Jodå, han kom till slut, tomten, och som vi har väntat. Till mig anlände han med
En ny telefon!
En pyjamas
Presentkort på både Gina Tricot och Stadium
Hudlotion, duschcreme och handcreme från oliva
En kokbok med mosters recept i
Säsongskort på simhallen i Rättvik, jävlar va de ska simmas
Backpacker 3 med två tillhörande expantionspaket, ett dataspel alltså
En ny väska

och ja, jag tror det var allt :) men det är inte så bara det där inte. Telefonen är stöttålig, en samsung som egentligen är ganska ful, men jättebra! Jag älskar den :)
Tänkte mest fylla det här inlägget med bilder :D

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!
Maria, vafan ska vi göra på nyår? :O




Ida Emilie Louise

Nellie hade de bra i morfar Jans knä :) Hon vann även priset för snyggast frillla :D

en massa mat!
Och nu, en bild på nya pyjamasen och baksidan på telefon, sen ska jag fortsätta mitt otroligt intressanta liv framför backpacker 3 :F
va fick du i julklapp?

/ i


Kommentarer
Postat av: gayis

bög :D:D:D:D

vilka bra julklappar du fick du! :)

2009-12-26 @ 18:17:14
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0