Blir lika förvånad varje gång.

Jag som människa är ganska hetsig av mig, hetsar upp mig över minsta lilla och får ångest xD
jag förstår inte hur jag orkar med mig själv, och jag förstår inte hur min familj och mina vänner orkar med mig när jag hetsar upp mig över ingenting.

Matteprov idag, nationella, del 2, kändes helt okej faktiskt blev förvånad över mig själv hur mycket jag kunde. Sen nervös hela dagen, kunde inte sitta stilla och koncentrera mig på första hjälpen genomgången, stress stress stress, svårt att få i mig lunchen, sen övaövaöva, sticka på so och göra prov sen övaövaöva och nervösnervösnervös.
sen var julshowen och den visade sig vara en succé! och roligt hade både vi på scenen och dom i publiken.


varför
frågar jag nu mig själv
Varför hetsar jag upp mig när jag vet att de kommer gå bra?
nått att öva på:)


Nu ska jag och muttis plugga till fiskprov i morgon
sen är det hockey <3

Bjuuuuur på en bild.
hejdåis



Kommentarer
Postat av: frida

du borde VERKLIGEN sluta med att hetsa upp dig så mycket, haha! :)

allt gick ju jättebra!

2009-12-15 @ 23:13:15
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0