dö, tvåljävel, dö.

hatar världen mig ?
Nyss var jag inne på toa och tvättade händerna, när jag skulle pumpa ur tvål ur tvålgrejen så sprutade det rätt på mitt linne och mina byxor, jag gjorde ett tappert försök med att torka bort med, men nu ser det i stället ut som om någon saggat på mig.
tack, verkligen tvåljävel, tack!

Den här veckan i skolan känns jävligt onödig, nog för att jag har tre prov och en julshow, men jag vill inte, orkar inte och bara bajs på allt. Fast bara tio dagar till julafton idag, wiho. Men jag orkar inte vänta tio låååånga dagar.
I morgon, tisdag, har jag först Matte nationella prov, sen en jävlans massa lektioner, samhällskunskapsprov och en julshow på kvällen. Inte konstigt att man får magkatarr inte.

På onsdag är det i alla fall hockey har ju något att se fram emot
Leksand-Växjö
toppmöte, kom igen pojkar!

näe men nu lär jag göra nått vettigt på lektionen.
eller kanske gå och lägga mig under täcket och sova i tio dagar
vakna upp på julafton
tacka och bocka för julklapparna
ge mina julklappar som jag köpt till mor, far, bror, kusiner osv
önska dom en god jul
för att sedan gå i ide igen.

låter som en mycket bra idé.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: thina

hej här var vi positiva :)

2009-12-14 @ 12:47:16
Postat av: frida

POSITIVT TÄNKANDE! POSITIV ENERGI! PITTSBURGH! :D

2009-12-14 @ 17:16:37
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0