Du ser för bra ut i svartsvart lugg och blå annorack

Markus Krunegård och Säkert passar utmärkt att plugga till!
Men så var de ju det där med att orka plugga också...

Nationellt prov i matte A idag, gick väl ganska okej, tror jag. Det kändes ganska okej efter att ha diskuterat med Maria efteråt och kommit fram till att vi skrivit samma svar och tänkt lika på sista uppgiften. Andra delen på tisdag, sen får jag hoppas att jag verkligen får G, håll tummarna för mig!
Efter provet var det meningen att vi skulle åka epa, men den ville inte starta, djurhuset fick underhålla mig och Maria före lunchen. Efter lunch hade vi ellära av någon anledning, som kändes ganska onödigt, för jag lärde mig inte ett skit. Eller det beror ju på hur mycket man lyssnar på vad läraren säger, eller om man sitter och misstolkar allting. Jag, Mikkiz och Maria brukar vara ganska bra på det sistnämnda. För vi är så otroligt mogna :)

Känner att jag har ganska mycket att göra nu
tre prov nästa vecka är inte speciellt lockande..
men måste göras
och sen är det ju jullov, som ska bli så jävla skönt! Och übermysigt med julafton och julklappar, bara det kan komma lite snö så man kommer i stämning, för just nu känns de inte som den 9 december utan mer som den 27 mars eller liknande.

Nej, nu måste jag sätta igång med pluggandet
Mikkiz kommer över och hjälper mig plugga snart
då kan jag inte sitta här och häcka!
Bandy i nya hallen i kväll med Frida.
Ska bli skojs :)

mitt fina "det blev jobbigt nu" face.
HAH!
/ i

 


Kommentarer
Postat av: thina

jobba på, jobba på jobbar pååååå!!!

Jag vill också ha vinter :(

2009-12-09 @ 15:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0