frostbiten

Jag älskar de här vädret! -17 och 2 decimeter snö :D Idag följde jag med pappa ut på en promenad i kylan. Jag, han och Lotus gick till klockarnäs för att möta mamma som åkte från jobbet. Kylan bet i kinderna och ögonfransarna frös till is, det är så det ska vara, så här 5 dagar före julafton. Visst är det underbart med vinter?

Passade på att ta lite kort idag, men jag tror det var lite för kallt för min kamera, så jag gav upp hoppet. Men några bilder blev det i alla fall. Dock inte så bra bilder som kusin Matilda får ;) Måste nog öva lite.

Jäklar va snabbt de går, det börjar mörkna nu, om en kvart äre säkert kolsvart.

Just de ja, igår hade vi knytis, lillajulafton och allmänt trevligt med the snusks, aka Johanna, Bea, Elin och Joss :) Började med att nästan hungra ihjäl i väntan på Elin, men när hon väl kom så satte vi oss ner och åt en paj som jag gjort och den underbara lasangen som Elin hade med sig. Och ja, naturligtvis så glömde jag kameran hemma, bra Ida. Men för att se bilder så kika gärna in på elins blogg här. Efter julklappt utdelningen så hade vi en hetsig diskution om vargjakten, jag och Elin är för vargjakt medan Bea, Joss och Johanna är emot det. Vad tycker du om vargjakten?

Jag och Bea tog halv elva bussen hem med våra julklappar. Jag fick förresten världens underbaraste sjal av Johanna från Gina tricot och en bok av Bea, tack så jättemycket tjejer <3:D
Nej nu måste jag kila, mamma ska skjutsa mig till Sandra snart.
men först en mysig vinterbild, eller två.

/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0