Hey baby, allt såg dysters ut.

"Karpaltunneln är en kanal som bildas mellan flera ben och ett kraftigt ledband i handen. Genom den går en viktig nerv och senor till fingrarnas muskler. Karpaltunnelsyndromet orsakas av att utrymmet minskat och nerven och senorna kommit kläm. Det kan till exempel bero på

*Senknutor eller inflammerade senhinnor
*infalmmerade leder eller artros i handen
*att väska samlats, på grund av till exempel hormonförändringar.

Om trycket är kraftigt eller långvarit kan nerver och muskler bla bla bla "

Nej, nej och nej
jag har inte så där jättestor lust att skriva en uppsats om karpaltunnelsyndromet
jag har inte så där jättestor lust att ha tre prov nästa vecka.
och jag har ingen jävla lust att få IG i matte A heller.
dö.

Okej, det blev en väldig deppig början av detta inlägg, men man kan inte va glad jämt xD Och dagen idag har varit ganska onödig, eftersom jag försov mig i morse, för ovanlighetens skull, så hade jag lika gärna kunnat legat kvar där till klockan 11. Bandyn igår var väl i och för sig ganska okej :) Hallen var fin! och går gärna dit flera gånger, fick ju till och med en fribiljett av min lärare idag xD Tack för den :) Och en massa ++++++ för att det snöade idag :D och att det nästa vecka ska bli typ snöstorm :D:D:D äntligen snö och kanske en vit jul.
Förresten så måste jag be om ursäkt för att jag inte lägger upp bilder
men har ju inte precis den bästa telefonen
kan ju alltid hoppas att jag får en i julklapp av papi :D


nej, jag lär väl dra igång med min uppsats om karpaltunnelsyndromet.
/ i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0