Innebandyfredag

Nationella proven i engelska A idag, får hoppas att jag får mitt jävla mvg nurå, sen till falun och irra runt på stan med Maria och sen hem till kära Linghed, fyfan va jag älskar att vara hemma. Slog in lite julklappar och sen drog jag och Jason till nya idrottshallen i Enviken, vid namn templet och kikade på när Enviken mötte Strömsbro, de vann till sist med 4-2 :D
Och så klart, så gjorde jag ju världens vurpa när jag skulle ställa mig upp och ta kort och lyckades slå i båda knäna och lite av kameran, men den klara sig, huvudsak det. Jävligt roligt att jag måste skämma ut mig vart jag än går xD Heja ida friskt humör!

I morgon är jag ensam hemma hela förmiddagen, ska bli skönt :) kan ju alltid hoppas på fint ta-kort-vääär, men vi får väl se hur de blir med den saken. Mamma har i alla fall julpyntat lite hemma och det är nu jag fattar att det snart är julafton, verkligen inte långt kvar. Men hemma är det så mysigt så, till och med Lotus har fått en liten julstjärna ute sin lilla bod, han med, tur att han inte alls är nå bortskämd ;)

Kalajs i morrn å ja, B1 och B2, Louise och Emilie,  bjuder på smörgåstårta och Leksand spelar mot Växjö borta, jävlar va saker jag har att göra i morrn. Plugga matte måste jag göra också. helvete, ångest. vill inte göra nationellt prov i matte a. döda mig någon?

Nu ska jag njuta av Markusmusik och sen vårda mina ömma knän :)
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

DU ÄLSKAR MATTE :)

2009-12-05 @ 14:19:10
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0