Långkalsonger och stickat

Om du inte sett filmen Avatar, så måste du göra det nu! Jäklar va bra den var, helt galet. Både jag, Lisa och Maria var helt inne i filmen, fast Maria var värst, som vanligt xD Tur att hon inte kom med kommentarer hela filmen som under New Moon, "Måste hon jämt se så jävla vrålkåt ut?" "haha! han har stjärthaka." osv osv. Men Maria är bäst i alla fall :)

När jag kom hem från stan hade mamma gjort köttbullar, tack mamma <3 Dom ska väl egentligen vara till julafton men jag var tvungen att smaka :D. Alltså, i morgon är det den 23, dan före dan. Sen är det julafton, äntligen. Jag fattar inte varför jag längtar så mycket, så här mycket har jag inte längtat på länge, jag menar jag är ju inte som Sandra som inte kan sova natten till julafton för hon är så speedad, men det är nog för att jag inte har en jävla aning om vad jag ska få i julklapp, är det därför jag längtar tro? fullt troligt.

Just nu springer jag runt i långkalsonger och mammas stickade tröja, som jag inte kan bestämma mig om den är ful eller inte, är den ful?

Nej, nu ska jag fortsätta med att vänta på tomten och vara störd med Thina på msn, för ovanlighetens skull.
hejdå / i


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå du är väl jämt störd?:D

2009-12-22 @ 20:37:08
Postat av: Hanna

Nej den ser gosig ut, och gosigt är aldrig fult. :D

2009-12-22 @ 23:16:06
URL: http://amedring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0