Leksand-Borås

Jag och Frida tog tåget till Leksand och käkade på äddäs favoritställe, pizzeria Amore, innan vi gick till arenan och härjade lite innan match. Sen kom Sandra och härjade lite mer med oss, as usual :)

Matchen slutade 4-0 till Leksand och Jocke höll sin sjätte nolla, två till och han har rekordet, som nu mera ligger på 7 nollor, och det har Eddie the eagle. Målen gjordes av Tomas Kollar, Daniel Hermansson, Peeelleeee P och Peter Nordström. Nordströms mål var klockrent och satt som gjutet i kassen bakom Borås målvakt. Men, äre bara jag som tycker att Lotvonen ser lite seg ut?
Men ja, Sandra, det var väääldigt synd att Hägga inte gjorde mål igår, det skulle fått väldigt trevliga följder. Men han kanske gör mål i någon annan match får vi hoppas, eller hur? :)

Efter matchen var Markus Persson och Kenny Källström i fanscorner, men jag hann tyvärr inte dit och lyssna på intervjun, var tvungen att åka hem direkt. Kom hem lagomt så jag kunde peppa till JVM, matchen mellan Sverige-Ryssland. Som slutade helt fucking underbart! 4-1 till Sverige och Oliver Ekman Larsson fixade sig en assist.

Extra cred till Pääjärvi Svensson, Tedenby och Markström, vilka lirare!
Och till OEL så klart, han är ju kingen :D

Nej, nu måste jag gå och packa
i morgon kilar jag till Frida en sväng och blir där över nyår :)
Men först lite bilder innan jag kilar i väg.
/ i



krigarface på number 11



Kommentarer
Postat av: frida

snygg hoppbilden blev :D

och bilden på jockeee, så jävla snygg!

2009-12-30 @ 20:30:09
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0