Linghed <3

måste bara börja med att säga en sak som gör mig så jävla lycklig.
JAG FICK G I MATTE!
Snacka om att en sten föll från mitt hjärta, jag är så lättad :) Sista dan i skolan idag och nu har jag äntligen jullov :D:D:D Jag och Mikkiz  fick skjuts hem utav Röding, lyxxx som fan, i stället för att sitta och plågas på en buss och sen konka hem väskorna.  Istället kom jag hem mycket tidigare än planerat och la mig i soffan för att dö en stund innan jag kuta ut, höll på att frysa ihjäl!!!!!!, för att ta lite mysiga vinterbilder, dom blev inte som jag tänkt mig, men dom får duga :) Ska lägga in dom strax.

Bara en vecka kvar till julafton idag, jag längtar så sjukt mycket. I morgon ska jag och mina kära vänner ha lilla julafton med lite knytis och julklappsutdelning, kameran följer med så klart :D


Leksand-Växjö igår, jag och Frida kuta runt framför arenan och väntade på hennes föräldrar som hade min biljett. ahahhahaa alltså fyfan, Frida är en sjuk människa, vilket jag är glad för :) Matchen slutade hela 8-3 och nyförvärvet Herrmansson gjorde hattrick, de må jag säga va ett bra nyförvärv. Bror sa att Leksand var på g att värva en center, men han visste inte vem :O spännande. Nu är det juluppehåll och inte match förrän den 27, borta match mot Bofors. Blir även resa dit med superstars, vet dock inte om jag kan vara med... vi får se. 29 är det äntligen hemmamatch igen, Jag, Sandra och Frida tar en roadtrip dit med tåg, favorit i repris från i somras :D <3
Nu ska jag nog kuta ner å äta lite korv och mackaroner, jag är redan så trött på julmat att jag vill kräkas xD
men först lite bilder från idag.




ingen jul utan domherrar.
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

du kan vara en sjuk männish! :) alltså , du ska med till boforsis :) (lägg märke till dom psykade gubbarna) :)

2009-12-18 @ 18:12:21
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0