trubble waits for us now, 'cause we're playin' with fire

Woho
jag sitter och lyssnar på brolle :) Så jävla lättad över att den här veckan snart är slut och jullovet väntar :D När jag kommer hem till Linghed lovar jag att det blir en massa jul och vinterbilder :)
och av någon jävla anledning så har jag tvn på i bakgrunden och det är förlossningsakuten på 4an, inte mitt favoritprogram direkt, usch, snacka om att jag blir skrämd, jag ska aldrig skaffa barn :s
eller det kanske finns kejsarsnitt oxå.
Alltså, vilka problem jag har xD

I kväll är det hockey, jag längtar så jävla mycket. OEL är dock inte med :( eftersom han stuckit till Kanada och JVM nu, hoppas verkligen de går vägen för junisarna iår :) Patrik Carlsson är dock tillbaka efter operationen och det är awesome! :D Saknat purra på plan!

Appropå sakna. Jens Bergenström haru ju äntligen fått börja träna på is och efter jul gör han nog premiär i laget igen :D:D:D det betyder dock att hans blogg läggs ner efter den här veckan :( men ska bli kul att se han på plan igen!
Nu ska jag visa hur mycket snö det är i rättvik

ehm, ja xD
min webcamera är ju inte så där jättebra.
men de är mycket snö i alla fall :D

roger över roger ut
/ ida

Kommentarer
Postat av: frida

JAG LÄNGTAR TILLS JENS FÅR SPELA IGEN DÅ KOMMER JAG GRÅTA AV LYCKA!!!! :D

2009-12-17 @ 11:04:14
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0