åh vafan äre med dig då, haru en pinne i arselet eller?

Hej !
min rubrik har ingenting med mitt blogginlägg att göra, jag bara gillar utrycket från Andra Avenyn :D
Min tisdag har väl varit ganska okej. Började i och för sig dagen med traktor teori som jag hatar, min lärare gör fan inte ämnet bättre. Meningen att vi skulle ha slutprovet vecka 8, nej då är det friluftsdag, så vi ska ha det nästa vecka i stället. men kyss mig i arselet ! men visst, om han vill att mer än halva klassen ska få IG , så visst . Jag känner att jag är en utav dom. Klarade i alla fall en till prick och har nu bara två kvar, men hur fan ska jag hinna göra dom, när jag inte kan plugga hemma? stolpskott !

Efter terorin så hade vi Arbetsliv Naturbruk och jag, Maria och Mikkiz skrev klart vår uppgift om kravmärkta produkter, kändes riktigt skönt vill jag lova ! Efter lunch hade vi egentligen ingen lektion, men jag slog ihjäl lite tid i D1 med traktorteorin och med lite pepp från Frida så klarade jag tredje pricken. TACK FÖR ATT DU ÄR MEDLEM I POSITIVA KLUBBEN :D gick ner i djurhuset och myste lite med tamråttorna, sååå söta och Doris och Crazy har blivit så stora. och det är helt omöjligt att få ett kort på dom , dom far ju och ilar runt så alla kort blir suddiga.

Efter middagen så spelade vi lite oseriös innebandy, men det var rätt så kul, och Nodén blev kallad pungkrossarn, bra lisa :D haha. Jag har fått ett intryck av att bygg07 inte är ett dugg normala. men kul hade vi :D i morrn blir det innebandy igen, kanske lite mer seriöst då :D I morrn måste jag plugga järnet med kolet, koldioxid och vattnets kretslopp. jag gillar det verkligen inte och jag fattar inte ett skit :O jagorkarinte!

Men i morrn i alla fall, så ska NPD08 åka skridskor på idrotten, är så sjukt pepp som det går att vara . ganska längesen jag åkte nu, pepppeppp! Ska försöka dokumentera och ta lite bilder med min braaaaa kamera på mobilen, nat.
justdet ! i går klippte jag mig ju med, kände mig först som en tolvårig pojke som inte klippt sig på ett tag. men nu trivs jag väl bättre och bättre med det.

snart är det hockeyhelg, och hoppas thina kommer dit :D det ser jag fram emot.


fjortiskort i spegeln ;)


 


fridas fina kollage som hon gjorde förut, kände att jag måste publisera det :D



nejnu ska jag plugga lite extra innan jag kilar till Frida för att sova där.

/ ihda

maria fernquist du betyder så mycket <3
jag vet att du klarar det , jag vet det.


Kommentarer
Postat av: kungen

haha du är rolig du XD



haha gustafskörv å sen en häst breve? hahahahahaha

2009-02-03 @ 22:37:06
URL: http://leksingthina.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej, jag klarar inte mer.

Gett upp..

Postat av: kingen ;D

i'm king på gustafskorvbilder :DD:D

2009-02-07 @ 01:49:39
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0