hockey gör mig lycklig

jag sitter på lektion
Elin pratar en massa strunt och leker på ec
Veornika läser vad jag skriver över min axel
Mickis ritar bergarter i paint
Maria är flitig och jobbar.
och vad fan gör jag?
ingenting egentligen,
skärp dig ida andersson!


I morgon är det lov och det ska bli så roligt. Fick reda på idag att jag ska vara med och köra icecarten på plan nästa helg. jag är rätt speedad och glad över det. det är så jävla roligt! Jag är oxå rätt glad över att Leksand vann över AIK i går :D Janne satte pucken när det inte var långt kvar (: riktigt fint med en seger över gnaget. det lever jag på :D

ICECARTICECARTICECARTICECART!
<3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

hehe jag brukar inte heller jobba ibland det är jobbigt ... LOOOOOV gud vad det ska bli skönt :D

2009-02-19 @ 17:32:42
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: hjertaleksand

JANNE ÄR KUNGEN! <3

2009-02-20 @ 09:02:49
URL: http://hjertaleksand.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0