fan

idag hände det som inte får hända. min moster dog.
allt känns så jävla overkligt nu. jag kan inte fatta att hon är död. hon som alltid funnits , hon som man alltid kunde lita på. 
 nu är hon borta och jag får aldrig se henne mer.

Jag vet att döden tillhör livet. men det kändes som moster alltid skulle leva. det kändes som om hon hade evigt liv. eller att hennes död var så långt borta. jag trodde att hon skulle leva minst 20 år till. så hon skulle få se både mig, mathilda och elsa ta studenten. det kändes så.
varför just nu, varför idag?
jag hatar begravningar och jag kommer se allt som igenom ett töcken fram till begravningen.
nu finner jag inte fler ord för det här.

jag saknar dig så moster
du fattas mig

Maria Björkman
*550805
090225
vila i frid.

jag glömmer dig aldrig
aldrig <3


Kommentarer
Postat av: kingen ;D

<3.

2009-02-25 @ 23:53:47
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0