first day at the sportlov !

Hej ! var till tandläkarn idag , gick upp till manhem från stan. Tänkte eftersom jag inte tränat nått på söndan så kunde jag gått gå upp till manhem. När jag kom halvvägs så möter jag Tres och vi pratar lite så jag nästan håller på att komma försent till tandläkaren. Men jag lyckades komma i tid i alla fall och tandläkarn fixade min räls och sen säger hon "vad säger du om att ta bort tandställningen nästa gång du kommer hit?" jag blev så glad och paff så jag bara nickade.
så den 25 mars, om en månad är det bye bye tandställning!
Efter tandläkarn åkte jag till borlänge med Sandra och Andreas och sandra var helt crazy glad över att bussen åkte in i kupolen. oooh dagens händelse liksom. sen gick vi till ur och penn , där hade dom rea så vi handlade järnet. men när jag skulle betala så krånga mitt kort så jag var tvungen att ta ut pengar. Frida som fick skjuts av sin pappa till kupolen träffade vi på ur och penn. hon guidade oss till bankomaten så jag kunde betala mina smycken.
 
DAGENS INKÖP I BORLÄNGE!
Efter att ha handlat färdigt (jag och frida hitta ett par assnygga jeans åt sandra på hm) så tog vi bussen till american take away och åt där. det var inte lika fint om i falun, och låg lite avsides. Sen  tog vi bussen hem till falun jag, andreas och sandra. sen bussen hem till enviken, linghed och svärdsjö . När jag kom hem så la jag mig i soffan och halvsov i en halvtimme. Sen skjutsade mamma mig till Enviken. Jag och sandra och sandras mamma petra var med på friskis och svettis i idrottshallen och det var roligt! det var gratis gångar så här på sportlovet (Y) vi körde ett pass som var i en timme och jävlar så drygt det var :O och jag har ju varken taktkänsla eller motorik så det var lite svårt att hänga med. men på torsdag är det ett pass igen, får se hur det går då :D

I morrn ska jag till tandläkarn igen, fast till svärdsjö. jag vill inte. jag hatar dom. ett + är att jag ska hämta ut min hockeybiljett till leksand-malmö som spelas på fredag :D

hoppas det finns spår så jag kan åka skidor i morrn, annars blir jag ledsen.
förresten så gjorde jag en liten design till sandras blogg
jag blev ganska nöjd med den
kika in på hjertaleksand.blogg.se


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: hjertaleksand

hoh, dä va ju liksom dagens highlight att den åkte under kupolen! fräänt som fan siddu.



haha, det va tråkigt på friskis igår, drygt också. och jag hängde inte med. men jag har träningsvärk efter armhävningarna :o suck. på torsdag ska jag köra järnet!



jag är massa nöjd med designen <3

2009-02-24 @ 20:52:34
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0